2013. november 1., péntek

Hónapunk témája

Na, a három pontos kérdés elhangzott. Felelet? Már hallom is a kórust - A TWILIGHT!!!
Biztos azért, mert olyan szürkületes hónap ez a hónap.
Igaziból premier-képeket kellene most mutogatnom, de nem teszem. Október 31-november 2 nevezetes napok a kalendáriumban. Nekem mindig problémáim voltak, hogy elseje és másodika miért is különbözik, harmincegyedikéről meg nem is hallottam nagyon sokáig. Annyira azért soha nem voltam kíváncsi, hogy utána járjak a dolgoknak. De, az ember lánya játszik, és onnan is tanul.(Suzy!!!)  Tehát, summás összefoglaló a Farmerámáról (ne kezdjetek farmozni, addiktívabb, mint Rob)
Nekem ebből a három napból az első tetszik, a játékossága miatt. Azt meg soha nem értettem, hogy a tököt hogy tudják úgy faragni, hogy a képek is látszanak és a tök is egyben marad. Mit nem köszönhetek én Robnak! Ma erre is rájöttem :)
És akkor következzék a sok locsogás után a nap attrakciója:

-twmmy-

3 megjegyzés:

  1. inkább ilyesmivel foglalkoztunk volna anno a technika órán! Jellemző, hogy aluminiumból csináltunk hamutartót, ááá...

    VálaszTörlés
  2. Golden, osztom a véleményed! Én sem hamutartót nem csináltam azóta, sem fakocsit... mifenének tanították!

    VálaszTörlés
  3. twmmy, nagyon tetszik a válogatásod. Köszi. :)
    Ezek a tökök már művészi alkotások.

    Jah, technika órákon csupa "hasznos" dolgot csináltattak velünk.

    VálaszTörlés