2013. november 2., szombat

Kép, gif a Breaking Dawn forgatásáról

Miért, miért, miért pont ezzel? Nem és nem és nem!!!
A BD-t először kalózban olvastam, és akkor még vitt a romantika lendülete, hogy végre, Edward boldog lett. Aztán haladt az idő, megjelent hivatalosan is a könyv. Boldogan nekikezdtem az olvasásnak és kénytelen voltam elővenni a kalózt - ugyanazt a történetet olvasom? Ugyanaz volt, és mégis más. Bosszantott, irritált. Bella, bevésődés, túl sok Jacob, Edwardból nyafogós nyálas figura. Ezt még megfejelte az Eclipse, mint film, amiben bizony már elkezdődött Edward férfiatlanítása.
És akkor bejelentették, hogy két részre szedik a filmet. Na, ez , hát ez... szerintem fölösleges volt.
És akkor jött a rendező, a Bill. A hülye semmitmondó képeivel, tweetjeivel. És arra kimondottan élénken emlékezem, hogy amikor elmentek Rióba forgatni... Ugyan minek? Mindent meg kellett csinálniuk újra, zöld vászon előtt. Nagyzási mániások. Vagy Rió akart magának reklámot( ez itt a szarkazmus :) )Na, jó, kaptunk a forgatásról képeket, és akkor meg kiderült, hogy arra nem volt pénz, hogy rendes hajót kapjanak a Cullenek, egy szimpla motorcsónakban bénázott Rob. Ha-ha.
És miután megosztottam veletek érzéseimet a filmmel kapcsolatban, hát legyen kép is. Végül is nem esszéírásról szól a poszt :)
Még az a szerencse, hogy forgatáskor volt paparazzi is arrafelé, és kaptunk vízbeugrándozó Rob képeket. Esküszöm, máig úgy látom, hogy nem fürdő-lógó-gatya van rajta, hanem egy szimplagatya...

 És ebből az ugrássorozatból gyönyörűséges mémek születtek :)

 És találtam egy képet is játéknak.


2 megjegyzés:

  1. a mémeken konkrétan mindjárt bepisilek XDDD
    érdekes amúgy, amit írtál (én mellesleg bírom, ha átmész esszébe, csak hajrá!), én csak eszetlenül imádtam a Saga egymást követő részeit, könyvben, filmen, ahogy jött, s közben szídtam minden rendezőt, hogy a javát vágta ki mindegyik a filmekből, és persze hiányoltam minél több Robot, izééé Edwardot, de azért lelkes voltam. Most ahogy olvasom a soraidat, most meg ugyanazzal a lendülettel csatlakozom a kritikusságodhoz... elmúlt a varázs, vagy csak levettem a rózsaszín szemüvegem... mostanra már csak a bosszankodás maradt, amiért ez az egész Bella szemszögéből született meg... így már mégis milyen vámpíros filmet lehet csinálni? HA Edward szemszöge lett volna végig, akkor lehetett volna egy erős, tinédzsernek is férfias és szíve mélyén mégis vágyódó vámpír figurát alkotni... szerintem. Esküszöm, némelyik fic ebben a témában jobb volt, mint az eredeti.
    Na, mindegy is, az élményt köszönöm. Szerintem is sima alsónaci, legalábbis a mai napig szeretném azt hinni XD

    VálaszTörlés
  2. az sima alsónadrág,bizony:)))
    az esszét köszönöm!ugyanez a véleményem!minek kellett 2 rész a BD-ből?máig sem értem...
    a nyomi Bill pedig a legrosszabb rendezőválasztás volt!
    a mémek nagyok jók:)))+a kis tengerparti rejtvény is!megtaláltam Robot...
    köszönöm szépen a mai napi vidámságot!igazán rám fér:rengeteg faágat,gallyat,levágott füvet tüzeltem el.akkora füst volt a kertben,mint egy kelta legendában a köd.hála Istennek nem szóltak a szomszédok:)))

    VálaszTörlés