2013. november 27., szerda

Sima képű Rob

Hát igen. Simaképűként tetszik  a legjobban. Aztán következik a kétnapos borosta. Annál öregebb szőrzetet nem kedvelek rajta :). Szirtimorc itt ül mellettem  a kanapén, nem igazán vágyok arra, hogy ugyanolyannak lássam Robot is. Szóval, már éppen fel akartam túrni a netet, merthogy a háttértáramon annyi, de annyi lementett kép van, hogy ha ott kezdek keresgélni,akkor sosem készül el a bejegyzés. Vagy ha elkészül, akkora nagy lesz, hogy csak na!
Kanyarodjak csak vissza.... szóval guglit akartam hívni, amikor is az ausztrál oldalra tévedtem. s megelőztek, merthogy pontosan azt a francia fotósorozatot vették elő tegnap előtt, ami nekem is kedvencem, és ott csupiarcú Robci képek tömkelegét mutatják be.
Kockáztatok, és itt a link a RPAU-ra.
Aztán, ha megint tele lesz a cset spammel, majd fejemet fogva kirúgom őket :)
De hozok egy képet  arégmúlt időkből is, jó? Hmmm, igen. Nézegetem itt a képeket. És bizony, nagyon ritkán sima az arca. Többnyire akkor, ha a szerep megkívánja. Egyébként meg sajnos, hajlamos a szőr túlburjánoztatására. Pfff, férfinép. De találtam :)
Haj-haj, valamire most ráébredtem. Milyen jó is lenne, ha a képeken rajta lenne, mikor készültek. Vagy legalább, akkor, amikor elmentettem őket, akkor utaltam volna rá, hogy mikoriak.

1 megjegyzés:

  1. hoppá!azt a fekete hajasat még nem láttam soha!:)))és milyen jó kép!a Dalis időből való képek nem igazán tetszenek,de ez igen!
    köszi,twmmy!

    VálaszTörlés