2013. december 7., szombat

Gif, fotó

Ma a 2013-ban készült filmek forgatásáról hoztam néhány gifet ill. fotót.

Robert és Guy Pearce a "The Rover" forgatásán
Ez nem a Bel Ami
Valami elveszett... Kérjük a becsületes megtalálót, juttassa vissza jogos tulajdonosának! :)
A Map To The Stars forgatásán visszaszépült a mi fiúnk
A végére maradt a legszebb, legjobb végeredményt hozó Dior forgatás.
Tegnap délután néhány percig ilyen időjárás tombolt nálunk, azért választottam ezt a gifet.
 
Jó pihenést mindenkinek a hétvégére!
Ági

4 megjegyzés:

  1. Ha a tombolásban ott forgolódott ez a kis helyeske, akkor igazán remek lehetett az idő ;)
    Amúgy nagyon jól választottál, mert a Dior-ból nekem ez az egyik naaaagy kedvencem :P
    Most olvasom épp, hogy a Rovert augusztusra tervezik megjelenni, a Map to the Start pedig őszre, a hollandoknál szeptember 18-ra ígérik. Hát elég sokára, de gondolom a sok forgatás miatt csúsztatják, hogy legyen ideje promózni is. Csak ne lennék olyan türelmetlen... de hát vagyunk így ezzel még páran szerte a nagyvilágban :)

    VálaszTörlés
  2. szerintetek a Rover és a Maps to the stars eljut hozzánk valamikor?
    a Dioros hóforgatagos jelenet nekem is tetszik:))szerintem az a vihar gép által keletkezett.
    megszagoltam a Dior Homme-ot a parfümériában:bevallom másra számítottam:(egyáltalán nem tetszik!van benne valami nagyon zavaró erős illat(azt hiszem,azt hívják fejillatnak).nem ilyen illatot képzelnék el Robnak....

    VálaszTörlés
  3. brumi, szerintem a sport dior jobb, bár a homme-ot ha viseled, nagyon diszkrét. a 15 évesemet körbeszagolták a lányok, hogy hú, mi ez rajtad!!!!
    Ja a hóesésesből lehetne hosszabb snitt!
    Sztem nem fognak eljutni a filmek. Vagy csak nagyon limitált vetítésben a művészbe. Az Animal Kingdom volt itthon?

    VálaszTörlés
  4. nem tudok az Animal Kingdomról itthon....

    VálaszTörlés