2013. december 3., kedd

Rob öltönyben


Mielőtt nekikezdenék a mai feladatnak, először is itt egy új kép a Dior fotózás egyik (BTS) forró pillanatáról. forrás

És most kezdhetünk öltözködni J
Ma Rob öltönyeiből kellene kiválasztanom a nap öltönyét.  Namármost, van egy pár problémám. Először is nem tudhatom, hogy Rob ma milyen öltönyt húzott magára ;) de szerintem leginkább semilyet.
A másik bibi ott van, hogy én aztán semmit sem tudok az öltönyökről. Egyedül azt tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem a benne lévő fiatalemberen. Így aztán ezen a vonalon indultam el.

Kiválasztottam néhány alkalmat, amikor nekem tetsző öltönyben volt Rob.

2009. május, Cannes.
  Ugye milyen csinos? :)
 
2011.január, Golden Globe
 
2011.november, BD Premier London
 

Aztán itt van két darab, ami nálam határeset kategória, mert az öltöny szabása jó, csinosan is áll Robon, de a színe ill. a mintája szokatlan.
2010. június, Eclipse premier
 
BD2 Premier, Los Angeles
Ennyire futotta tőlem az öltönyökről. Megmondtam előre, hogy nem vagyok divatszakértő.
Ági

1 megjegyzés:

  1. Szépséges Cannes :)
    Nekem a zöld szemszédítőmintás öltöny tetszik.

    VálaszTörlés