2013. december 5., csütörtök

Santa Claus Is Coming To Town

Csütörtök lévén, ma megint a hangulatomról kell reflektálnom, amit most kivételesen nagyon egyszerű megosztanom veletek.
Én már teljes Mikulás váró üzemmódban vagyok. 
Tegnap feldíszítettem a csoportszobánkat, napok óta télapós dalokat  hallgatunk és énekelgetünk, télapós kifestőket színeznek, piros csizmácskákat festegetnek a gyerekek. Szóval, minden készen áll a Mikulás fogadására.

Mivel itt a kis kuckónkban egész évben jók voltunk, ide már meg is érkezett... a fényképe. :)
Mint tudjuk, már Londonban van, onnan Magyarország rénszarvas-szánnal csak egy bolhaugrás. :)
Ne feledjétek el este a cipőtöket szépen kipucolva kitenni az ablakba, s akkor talán a fénykép gazdája eljön és tesz bele valamit. :)
 
Addig is várjuk együtt a Mikulást!


Legyetek jók!

Ági

3 megjegyzés:

  1. Ezt a videót ÉÉÉÉÉn akartam linkelni! Totál be vagyok már sózva.

    Jaj, itthon ne felejtsem anyám ajándékát!

    Amúgy enyhe függés jeleit észlelem magamon: 3 nap Csehország, 1 Németo., mégis Drezdát várom legjobban. Meg a Mikulást, meg a drezdai karácsonyi vásárt, meg.....

    Mindenkinek kívánom, hogy jókedvet és sok-sok ajándékot hozzon az, akinek van zsákjában minden jó, piros alma, mogyoROB.

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük Bugsy a jókívánságokat! :)

    A videó beillesztésekor Rád godoltam. Tudtam, hogy örülni fogsz neki. :)
    Jó utat,és gondolj ránk közben! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, jó utat, Bugsy, gondolj majd ránk onnan is!
    Jöhetne a mogyoROb!

    VálaszTörlés