2014. január 3., péntek

Ez történt 2013-ban (4.rész)

Eljutottunk szeptemberhez, pontosabban szeptember 1-hez.
Az év legjelentősebb momentuma, amikor végre megjelent YouTube-n a teljes Dior reklám a mi gyönyörűséges hercegünkkel.  A videó tökéletes lett!! A zene, a képek... Rob... ahhhh.
A megjelenés után felbolydult az egész világ és itt, a kis pubunkban is felpezsdült az élet. :)
Emlékszem, a  filmet nézve a szívem meglódult, a lélegzetem elakadt. Hosszú idő óta először éreztem a régi bizsergést s a pillangók is újra verdesni kezdtek a gyomromban, valahogy így:
Próbáltam kiválasztani néhányat a rengeteg szépséges fotó közül, de képtelenség. Legszívesebben mindet ideraktam volna. Így hát a legegyszerűbb megoldást választottam, és most újra megkapjátok az egész videót.  Gondolom, nem haragudtok meg érte.
Meg különben is, ahogy a régi reklám mondja: "ezt nem lehet megunni, soha, soha nem lehet megunni!"

Ma nem is folytatom az éves összefoglalómat, legyen elég ez a szépség a napindítónak.
Ági

2 megjegyzés:

  1. Bevalom, soha az életben nem néztem meg parfümreklámot addig, amíg a dior nem csinálta meg ezt. Mihelyst a hírek felreppentek, körülnéztem. És meglepődtem, hogy ki mindenki és mennyiféle reklámban szerepelt már. Aztán körbelestem, hogy mi minden van még, ebben hathatós segítség volt Bugsy, ő már régóta próbált felhomályosítani mindenféle táska és egyéb ügyben. Nna, ehhez kapcsolódik az, hogy a novemberben megjelent David Bowie féle Louis Vitton reklám már negyvenmilliós nézettséget produkált. Mi a fenéért? Csak Bowie miatt? Vagy a táska miatt? Vesszek meg, nem értem! Igaz, azt sem értem, hogy mi a bánattól van ilyen nagy nézettségük ezeknek az izéknek....
    De. Rob és a Dior megcsinálták idő előtt a motut :)

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó mondatod akkora igazság, hogy ezek után nem is tudom, mit kínlódnak a "másolattal" XD

    VálaszTörlés