2014. február 26., szerda

Itt a friss, itt a ropogós!

Hó! Vagyis nem itt, hanem amott Ottawában.
Ennek a képnek a láttán kicsit elcsodálkoztam.
1. Mit keres Darcy egy autóban. Neki lovon a helye
2. És hogy csomagolták szegényt be ebbe a picinyke autóba?
És akkor nem is Darcy, hanem Rob. De az autó picinyke neki. Tessék nagyobbat alá tenni!
Ezen a képen meg valami fehér szőrös van mellette. Gondolom, ez sem ló. Na jó, leszállok a lovakról. Az egész azért jár a fejemben, mert valami lovastanyán voltak kint.
A többi képet a szokásos helyen megtekinthetitek :)
Már hét közepe vagyon!
-twmmy-

4 megjegyzés:

  1. az a kapucnija Teee XDDDDDD De hogy lehet valaki még a szélvédőn keresztül is ilyen szívdöglesztő??? Hjaj... mi lesz itt, ha ránk szabadítják az összes filmet???
    Már fogalmam sincs, melyiket várjam jobban...

    VálaszTörlés
  2. Darcyval meg egészen összezavartál, kis Colin rajongó! Dennis, nem?

    VálaszTörlés
  3. De hát a szemben képen tiszta Darcy :)
    A kapucnija meg mellette van, én fel nem ismertem :)
    Ja, a videó, meg. Nem is néztem, ki készítette :) Egyszerűen tetszett. :)

    VálaszTörlés
  4. Szőrös van mellette! XDDDDDDDD twmmy ez a beszólásod most nagyon kellett! :)
    Jutkám összepacsizhatunk :) Valóban szívdöglesztő. Lehet, hogy ismét felvettem a rózsaszín szemcsit? :) A frász se tudja már XDD
    Köszi twmmy, hogy ellátsz minket <3

    VálaszTörlés