2014. március 9., vasárnap

Na, feladták nekem a lecekét...

Rob órával. Ha! Mert annyi órás fiatalt látni manapság, hogy csak na! Báááár, nálunk a háromból kettő hord órát. Azt mit néznek meg, ha az anyájuk megkérdezi, hány óra van? Hát a telefonjukat!
Nézzük csak, melyik órás képét nem mutogattuk még meg ezerszer?
Tuti, hogy sokszor láttuk már :) de még mindig nem tudtam megállapítani, miféle óra is ez. Valaki???
Nna, megyek kipihenem a tegnapi napot.
Köszönöm mindenkinek, aki szurkolt, egész rendesen viselkedtem :). Sőt! Még igazi ruhát is húztam magamra, nem a nadrág-top összeállításban feszítettem egész nap.
Azért sokat lendített volna  a dolgon, ha nem üvölt egész este a "zene".
Szép, napsütéses vasárnapot
Tudom, tudom, azt mondtam, nem hozok több forgatós képet, de ezt nem lehet kihagyni :)

-twmmy-

7 megjegyzés:

  1. Szia Twmmy, annak idején mikor először lehetett látni és értékelhető képet kaptunk róla, megmutattam az órát egy igazán sznob órab..i barátomnak és fél másodperc alatt rávágta, hogy Philippe Patek óra, nagyon drága svájci, mi más? :) Nem gondolom, hogy promózná, nem az a kategória...
    hasonló ehhez, http://2.bp.blogspot.com/-RTP7Ne_8s-s/Tqdzs0ZFIVI/AAAAAAAALjA/CRbbb57gWDg/s1600/Patek-Philippe-Reference-1518.jpg megrendelésre és külön igények alapján is gyártják.
    sziasztok :) agi

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)
    Én meg még nem is hallottam róla . Na ja, nekem az óramárka megállt a doxánál, már az is éppen elég drágának számított :)
    Nemigen reklámozza, mert akkor lenne róla kép is, mint a Diorról :)

    VálaszTörlés
  3. Na, én sem hallottam addig :) szerintem van neki egy fekete számlapos is, vagy cserlhető a számlap, nem tudom :) olyan 10 millánál kezdődik az ára, nagyjából 35 ezer dollár!!! :)
    De egyáltalán nem biztos, hogy olyan óra, majd ha nagyon közelről meg tudom vizsgálni, akkor szólok :))))

    VálaszTörlés
  4. Jaja, agi, majd amikor kezet fogunk vele, csak csavarintunk egyet a karján, hogy na mutasd csak!!!

    VálaszTörlés
  5. én ismerem a márka nevét és ha lenne pénzem,Phillipe Patek órát vennék a keresztfiamnak,ha végez az orvosin:))
    Rob órája nekem nem igazán jött be,vannak szebb P.Patek órák is!
    köszi agi a linket!
    azért nekem fura,hogy egy ideje nem hordja az órát egyáltalán!én meg voltam győződve,hogy promózza....

    VálaszTörlés
  6. voltak ugye pletykák, hogy ajándék tudjukkitől, talán azért is tette le ;)

    VálaszTörlés
  7. Díííííín! Vagy másért kihagyhatatlan a napi forgatási kép adag?

    VálaszTörlés