2014. április 12., szombat

Ebből már nem maradtam ki :)

viszont nem is éjszakáztam miatta. Lustaságomnak engedve csak reggel néztem meg az engem érdeklő részt a jutúbon. Majd ügyesen letorrenteztem az egész műsort... és azóta sem néztem meg. Úgy tűnik, nem az én világom.



aztán meg ekkor volt ez is,



TC: MTV --- (sport mad wood???) opened the fact that you’re doing this show.
RP: Thanks. Thinking about cleaning myself up a little bit. Maybe get a suit, have a shave, maybe wash my hair.
TC: I love it. In fact I love it so much, I’m gonna fly my down?? --- to personally give you a Brazilian blowout. And when he’s done, I’ll give you the number of a good plumber, because you just flushed your fucking career down the toilet!!! Your filthy hair made you a star. Your filthy hair made me hundreds of millions of dollars! And sent my fat?? to space camp?? four times. So what kind of shampoo are you gonna use?
RP: Dot vagy micsoda (valaki azt írta, hogy duhrt, de ettől se lettem okosabb)
TC: That’s my dirty dot – play ya

TC: MTV (?????) közölte, hogy részt fogsz venni ebben a showban (jaja, tudom, műsor)
RP: Kösz. Arra gondoltam, hogy kicsit rendbe raknám magam. Talán jó lenne egy öltöny, meg borotválkoznék is, talán a hajamat is megmosnám.
TC: Imádom. Annyira imádom, hogy lerepülök (nem tudom hová), hogy személyesen adjak neked egy brazil blowout-ot (google-on meg lehet nézni, valami hajegyenesítő dolog). Aztán amikor azzal megvagy, megadom a számát egy jó vízvezetékszerelőnek, mert éppen most húztad le a karrieredet a vécén!!! A mocskos hajadnak köszönheted, hogy sztár lettél. A mocskos hajad hozott nekem százmillió dollárokat! És küldte el a (kövér seggemet???) űrutazásra négy alkalommal. Szóval  milyen sampont fogsz használni?
RP: Dot vagy micsoda (valaki azt írta, hogy duhrt, de ettől se lettem okosabb)
TC: Ez az...... izé

és megint szomorú az idő. Miért mindig hét végére romlik el a nap?
-twmmy-

2 megjegyzés:

  1. twmmy, a "dotnál" azt mondja, hogy dirt... :))

    VálaszTörlés
  2. Aham, én tudom :) A leánygyermek nem... csak nem értem rá javítani, mert rohanni kellett Polgárba, aztán meg már minek :)

    VálaszTörlés