2014. április 15., kedd

Még egy, még egy!!!


Exclu : la première bande-annonce de «Maps to... by Telerama_BA
Majd csinálunk hozzá fordítást is, jó?
Idős nő: Havana, drágám, utálom, hogy mindezt a telefonon kell elmondanom, de
bejelentették, hogy Azita-t választották. Tudom és tisztelem az okokat, hogy miért volt
olyan fontos számodra ez a szerep.
RP: Mi járatban vagy LA-ben?
MW: Családlátogatás.
Srác: A Praise the Lourds utolsó évada 300.000 dollárt hozott nekem. Kilenc éves
voltam. Mennyit ajánlanak?
Nő: Öt milliót.
Srác: Mit gondolsz?
Nő: Azt, hogy kezünkben vannak a gólyóik.
Férfi: Havana, ugyan már. A szerep sokkal fiatalabb.
JM: Azita régebben hagyta, hogy a producerek seggbe dugják és ott pisiljenek.
JC: Lélegezz.
MW: Felvettem egy lányt. Lenyűgöző
JC: Miért lenyűgöző?
JM: Nem éppen fényűző egy munka ez.
MW: Nem vagyok hozzászokva a fényűzéshez.
JM: A lány arca eltorzult, tűz miatt.
JC: Nem véletlenül találkozunk emberekkel. Akkor lépnek be az életünkbe, amikor hívjuk
őket.
Nő: Mit csinál itt? (mármint a lány, gondolom)
JC:Talán városnézésre jött.
Nő: Nagyon vicces. (a felirat szerint, én nem értem mit mond)
JM: El se hiszem, hogy épp most költöttem el 18.000 dollárt!
MW: Havana, ez itt Jerome.
RP: Nagy rajongója vagyok.
Idős nő: A szereposztók hívtak. Háromszor.
JM: Te jó ég, Azita!
Idős nő: Azita kórházban van. Érted, teljesen odavan.
JM: Nem!
Idős nő: Tudom, már késő, de akarod még ezt a szerepet?
JM: Gyerünk, énekelj te is!
MW: A barátaim homlokaira, minden kinyújtott kézre felírom a neved.
JC: A testvéredről van szó. Szerintem visszatért.
RP: Szerintem egy kissé őrült vagy.
MW: Baszd meg.
JM: Jobban nézek ki, mint ő?
SG: Akarod a szerepet, de soha nem kapod meg.
Srác: Olyan volt, mint egy álom, de annyira valószerűnek tűnt!
Srác: Életben vagyok, és nem őrültem meg!
JC: Ugye nem hiszed, hogy visszaengednélek csak azért, hogy újra elbaszd az életem!
MW: A halál lépcsőjére írom a neved. Liberté! SZABADSÁG!!!!!!!!!!!!!!!!! (ez a Liberté
nem tudom, hogy valakinek a neve-e vagy sem, de akár az is lehet)
RP: Robert Pattinson
MW: Mia Wasikowska
JM: Julianne Moore
JC: John Cusack
SG: a Gadon lány
A többit nem tudom
 -twmmy

2 megjegyzés:

  1. mit mondjak, eddig is sejtettem,hogy nem vágyom ebbe a világba... most meg már... huh... kemény film lesz

    VálaszTörlés
  2. csatlakozom jutka véleményéhez!gázos téma,gázos karakterek.jó,hogy nem HW-ban élünk!

    VálaszTörlés