2014. április 14., hétfő

Térkép a sztárokhoz filmelőzetes!!!

5 megjegyzés:

  1. wow, a címfordításért külön hála, mert valahogy fogalmam sem volt, minek is fordítsam. Amíg én mondtam hasonlót, tök értelmetlennek tetszett, de nálad olvasva már nem is tudom, mi másra gondolhattam XDDD

    VálaszTörlés
  2. Huh, huh!
    Annyira örülök ennek a filmnek. Cronenberg új rendezői vonalát sokkal közelebb érzem magamhoz, mint a régebbi filmjeit. Jaj, én úgy szerettem volna erről írni szakdogát... *sóhaj*
    Limoszex ezentúl kötelező elem lesz David és Rob munkakapcsolatában? :)

    VálaszTörlés
  3. Gitka, pontosan ez fogalmazódott meg bennem is :) Szegény Colin Firth mindig vizes inget kapott, ROb meg majd mindig limóban szexel...

    VálaszTörlés
  4. Gitka :)))
    Nagyon várom már :)

    VálaszTörlés
  5. Jó lesz ez a film. És ááááá... Rob gyönyörű!!! :)
    Ha behozzák, ugye együtt nézzük majd?

    VálaszTörlés