2014. május 13., kedd

Drága Robnak szeretettel

Megkésve bár, de törve nem.
Írom köszöntőmet, s könnyezem...
Ahogyan a Potter gyerek,
merengőbe befejelek.
Visszagondolok a „rég”-re,
a víg, mókás, szép időkre.
A lángoló rajongásra.
Most is ég még bent a fáklya!!
A sok emlék itt él bennünk,
amit Neked köszönhetünk!
Bevallom még ma is reflex,
vonzódom a Volvo jelhez.
Ha látok egy „olyan” kocsit,
„kicsi énem” olvadozik.
twmmy neked nem kell mondjam,
mit jelent egy „twilight”dallam.
Amikor Rob zongorázik
le kell tojni ki áfá-zik.
Húha, de elkalandoztam,
nem sokáig, de még ma van!
(Poharat felemel)
Itt az idő köszönteni, haladjunk a korral!
28-at ünnepeljük egy nagy pohár borral!
Kívánunk hát szépet és jót, szívünk melegével,
egyszer talán megérjük,hogy hozzánk is benézel!

Millió puszi!
moncsi és a banyákok

3 megjegyzés:

  1. erre én is koccintottam volna,de a reggeli kávéval is ér szerintem ;) köszi moncsi :)

    VálaszTörlés
  2. Moncsim, tegnap este mindenkivel koccintottam gondolatban :)
    Mint mindig, remekelét a rímekkel. Köszönjük! (mint fenséges többes)

    VálaszTörlés
  3. köszi Moncsim <3 egy élmény volt, mint mindig :)

    VálaszTörlés