2014. július 22., kedd

Comic Con 2011

Majdcsak utolérem .... az időt. Vagy sem. Vagy az idő ér utol engem. Na jó, nem fárasztalak benneteket mély gondolatokkal, bár ma reggel igen borús hangulatban ébredtem. Lehet, a borús idő teszi velem, hogy eltűnődtem az élet mélységein. Apropos, magasságai is vannak, csak ahhoz - ugyan  a pénz nem boldogít, de nem árt ha van belőle...
Na. Emlékeztek, hogy megdöbbentünk akkor a haján? Most inkább látnám azt a hajat rajta, mint ezt a ma divatos alul felnyírt, felül ecsetet. Hogy én ezt hogy rühellem! Mégis minden pasi ilyent hord világszerte. Már szinte azt várom, hogy kedvencünk is megjelenik, mondjuk hupi-neon zöld-rózsaszínre festett ecsettel a fején. Mert ugye ilyen fejű zenészek körében forog mostanában. Na. Itt egy videó, nem emlékszem, hogy láttuk volna.


-twmmy-

10 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Hitlerjugend frizura a neve és elég jól áll a fiatal pasiknak. Meg a metroszexi pasiknak. Nekem tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Na, ha meg neve is van, és ráadásul ez, akkor még nagyobb az ellenérzésem azok iránt, akik ezt viselik.

    VálaszTörlés
  4. Zsigerből irtózom mindentől, ami kapcsolatba hozható a nácizmussal...

    VálaszTörlés
  5. Boccs, de a haja AKKOR IS baromi jó...

    VálaszTörlés
  6. szerintem szörnyű ronda frizura!ma láttam egy tagot,akinek sávban volt lenyírva a haja és az alja alul ferde volt.ez ugyanolyan SZÁNALMAS,mint a 10 cm hosszú műköröm/műkarom.
    egyébként nálunk az összes fiatal etnikumnak ilyen ecsetfrizurája van,még a másfél éveseknek is.erre meg tetoválásra telik.

    VálaszTörlés
  7. nem Rob hajára értettem a rondát,hanem az ecsetre:(

    VálaszTörlés
  8. Névtelen, a mostani hajára gondolsz vagy a 2011-esre?

    VálaszTörlés
  9. twmmy megnyugtatására, a hitlerjugend-frizura nem olyan, mint Robé, hanem oldalra lenyalt.
    Nekem speciel az a kacsafarok a homlokán direkte bejön, soha rosszabbul ne vágják, mint most. Az volt szörnyű, amikor a nyakából leborotválta valami barom a szőrt... még a híres-hírhedt anyajegye se tudta pótolni a kárt XDDD imádom a tarkóját (is) :)

    VálaszTörlés
  10. Golden, szeressem, amikor ilyen nyugtató dolgokat írsz. Tudom, hogy ROb haja még most nem teljesen olyan, de annak az énekesnek, akivel most együtt volt valahol, meg rajta kívüle gy csomó rappernek olyan a haja és baromira aggódom, hogy ki fogok szeretni belőle. hát kiért fogok én még ennyire rajongani? Nincs egy darab új ilyen a láthatáron :). Igaz, a kecskeszakállát is túléltem :)

    VálaszTörlés