2014. szeptember 23., kedd

Városnézés Los Angelesben

Úgy tűnik, az a bánatos sapek nem marad le a fejéről. Ja! Láttam egy szuper kötött sapit. Lehet, megveszem... erről meg már megint eszembe jutott a rózsaszín nyeremény. Ha addig élek is, megkötöm. Lehet, leszek 200 éves is. Bugsy megvárja, majd együtt rakosgatjuk a sétálókeretet a gombolyaggal.
Mondtam már, hogy mennyire irigylem az amerikaiaktól ezt az ülésbeépítést? Én akárhányszor próbáltam így bújni életem párjához, vagy csak a két ülés közötti távolság, vagy az ehhez hozzátársuló kézifék mindig útban volt. Ezen áttekeredni még az én centimmel sem egyszerű. Ha meg beépíted a két ülés között a lukat, az tuti, hogy akkor csúszkál ki, amikor rátelepedsz. Addig fixen áll. De ha súlyt helyezel rá! Jah, olyan cseppnek kéne lenni, mint ez a Tahliah. Van vagy 1,60 magas (alacsony) :).
Szép napot! Itt kimondottan hideg van, fel kell szednem a virágokat a teraszra.
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése