2010. október 3., vasárnap

100% Rob videó, avagy négy /vidi/ "lépés" a romantikától a szexig, vasárnapi matiné + 35-ösöknek by moncsi XDD

Ismeritek azt a mondást, hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze. Mivel a videó posztot általában én töltöm meg, ezért tudom, főleg a nekem tetsző videók kerülnek közlésre.
Nem lesz ez most se másként. XDDD
Your Song a következő videó alatt hallható szám címe. Szerelmes, fájdalmas, gyönyörű és keserves dallam, de én szeretem.

 
forrás

De, ha valami pörgősebbre vágysz ezen a punnyadt vasárnap délutánon, akkor inkább ide kattints! :-)
Azt hiszem ezt még posztba nem tettem be, pedig az egyik nagy kedvencem Sweetinktől. :-)


forrás

No persze a szexi videó sem maradhat ki a sorból!  ;-)



forrás

OH OMG és a szexihez ezt még kénytelen vagyok betenni nem bírok magammal. XDDD SweetMelodyXXX extrém forró sorozatában van egy-két igen nagyon..........................pikáns. ;-)



VIVA LA ROB, VIVA LA ROB TEAM
beanene

3 megjegyzés:

  1. beanene XD Így lehet eljutni négy (vidi) "lépésben" a romantikától a szexig XDDDD

    Vasárnapi matiné +35-ösöknek XD

    VálaszTörlés
  2. mmmmm, már megint csak vidit nézek, ahelyett, hogy haladnék. Na a Belami utáni vidikre igen kíváncsi leszek...

    VálaszTörlés
  3. Ez jó kis válogatás volt! Szejetem mindegyiket.XDDDD A Moulen rouge betétdala meg az egyik kedvencem, így az dupla élvezetet jelent számomra. :)

    VálaszTörlés