2010. október 11., hétfő

99% Rob videó /Twilight/

Ennél a  filmnél azt hiszem elidőzök majd egy kicsit. XDD Gondolom nem kell ecsetelnem miért. ;-)
Nem is lennék önmagam, ha nem a kis oroszkám videójával kezdeném a sort. XD
Amikor russi  <333 megcsinálta ezt a remekét, már akkor éreztem, hogy Ő sokra  viszi még. 11-ként íratkoztam fel a csatornájára, most meg már több, mint 100 ember lesi, hogy mit fog alkotni. Ő az egyetlen olyan videó készítő, akinek a nem Robertes videói is kommentelésre sarkalnak. Megint mondom, aki nem látta annak azért kötelező, aki látta annak meg azért. XD



VIVA LA ROB, VIVA LA ROB TEAM
beanene

3 megjegyzés:

  1. Ez igen! :P Robward szépséges szemei...
    Ki mondta, hogy nem jó színész és hogy nem tud az arcával játszani?! Hány arca és nézése van ebben a két percben is?
    Ha nem lennék már amúgy is beleesve, akkor most beleszeretnék! XDDDD

    VálaszTörlés
  2. Ezt még nem is láttam ! Ez az Ági, fogalmam nincs azok akik azt mondják, hogy faarccal játszik a twilightban, azok mit néztek-néznek?
    Hát, hiába a három film közül csa ez a kedvencem.

    VálaszTörlés
  3. az első videó volt amit láttam RobwardrólXD A megunhatatlan kategória A minap néztem egy dokfilmet arról hogy milyen apró a másodperc századrészei alatt bekövetkező mozzanatokat képes a szemünk értékelni és ezt igazán akkor vettem észre én tudatosan mikor lassított felvételeken látom és rájövök hogy a tudatom érezte ezeket az arcjátékokat elraktározta és kiváltotta bennem az EZT NAGYON JÓL ELJÁTSZOTTA érzést :-) Nem voltam zöld?:-D Faarc! hah! felületes kritikus talán...akit ilyet írt

    VálaszTörlés