2010. október 23., szombat

Jubileum


Nem a mi jubileumunk, de valahol mégis hozzánk kapcsolódik.
Tavaly, amikor rám talált a Rob mánia, a ma második születésnapját ünneplő Robsessed volt az első blog, amire rátaláltam és nagyon sokáig csak onnan szereztem tudásomat kedvelt színészünkről. Az ottani kedves hölgyeknek köszönhetem a forgatókönyveket, amiket aztán lefordítottunk a fiammal és a magyar fő oldalra, az RPD-re küldtem el. Nekik köszönhetem a Fanfiction.net oldal Twilight alapú történeteit, főleg az addiktív MOTU-t. Majdnem annyira addiktív a történet, mint Rob.
A Robsessed után találtam az RPD-re és ott azokra a lelki társakra, akikkel ma már ezt a blogot próbáljuk megtölteni értelmes tartalommal Robert Pattinson-ról, aki a világon nagyon sok nőt késztetett arra, hogy feladva számítógéptől, internettől való idegenkedését ma már videót készít, képeket állít össze, nyelvet tanul, történetet ír.

beanene, twmmy

2 megjegyzés:

  1. Ugye ezt a kiváló stopos köszöntőt a Robsessednek is elküldtétek!

    VálaszTörlés
  2. Elküldtük, de nem tudom, csinálnak-e vele valamit.

    VálaszTörlés