2010. október 1., péntek

Száj-mix, avagy egy betegség következményei

Örömünkre rheánk elkészítette a Robci-féle szájacska-mixet.
Amikor tanulmányoztam ezeket a képeket, éppen "38 fokos lázban égtem". A bágyadt fejemben egy "velejéig nyálas" nóta duruzsolt. Nem tudtam elüldözni, úgyhogy engedtem az erőszakos dallamnak.
Valószínű a múzsám a homlokomat nem csókolgatta, hanem inkább borogatta.XD
Néztem ezt a szájat, ezt a mosolyt!!! Ezt a görbe, dicsőséges, sugárzó, szexi, csábító mosolyt!
És közben ezt dúdoltam :

Egy csók és más semmi,
a vágyunk csak ennyi,
ha meglátjuk, Robci, a szád.

A szívünk kalimpál,
pillangó sereg száll,
ha kedvesen mosolyogsz ránk.

Tudjuk csak álom,
de csüngünk a szádon,
érzéki vágyakon át.

Egy csók és más semmi.
A boldogság ennyi.
Mi rajongunk érted tovább!


Na? Ugye megmondtam! Kész lázálom! És még mindig itt zizeg a fülemben.
Sürgősen el kell mennem az orvoshoz!
A diagnózis: ROBITIS XD

És a tünetek okozója:

moncsi

5 megjegyzés:

  1. Hallo :)

    ez a vers vmi nagyon jó lett..grat hozzá :):)

    nah emg a képet..hujjuj..:D

    VálaszTörlés
  2. Moncsi, végigdúdoltam magamban a dalt. Nagyon jó lett a vers hozzá! Lassan verses köteted lesz XDDDD
    És ezek a szájak... a bal középső pont a kedvenc képemből van. :))

    VálaszTörlés
  3. Hát jóóóóóóóó XD Nektek legyen elég az egy csók és más semmi....én azért megyek továáááááááábbXDDD
    Végigrötyögtem a nótát XDDD

    VálaszTörlés
  4. jajj tényleg nekem is bal közép XD szép válogatás rhea:-)
    de nem nézegetem már tovább mert nagyon tisztátalan gondolatok kezdenek születni a buksimban amik harapdálással és kóstolgatással kapcsolatosak...XD hamm bekapom XDDDD ez a blog túúúúl cekcuálisXDDDD

    VálaszTörlés
  5. Bal közép jobb közép nekem egy kutya XD Mindegyiken gyönyörűséges és csókra csábító XD
    claire mi vagyunk a cekcuális és alkoholista beteg banda.
    Nem is tudnánk másfajta blogot csinálni XD
    Mondjuk az a jó, hogy nem vesszük magunkat túl komolyan, és tudunk a rajongásunkon jót röhögni XD
    moncsim a múzsád borogat vagy csókolgat látom nálad egyre megy :-D Zseniális lett mint mindig.<3
    Rheánk meg gondolom nem bánta, hogy ez volt a házi feladata ;-)

    VálaszTörlés