2012. június 16., szombat

Még mindig Cosmopolis....

Bár Robertünk eltűnt a szemünk elől a forró LA-i messzeségben, de a rajongók lelkesedése nem lankad a Cosmopolist népszerűsítő képek, interjúk iránt. Hála Istennek ez egy jól elhúzott népszerűsítés, hisz például az amerikai rajongók még nem tehették magukévá Ericet. ;-) :)))
Különleges napokat élhettünk át, ismét rácsodálkozva arra, hogy milyen gyönyörűséges is a mi kis drágánk. :P 
Nem győztem lementeni a gépemre a szebbnél szebb fotókat Róla. Ismét nagy sóhajok közepette állapítottam meg, hogy FÉRFI lett a javából. 
Lehetett rajta öltöny, vagy csak valami laza, hétköznapi ruha, mindegyikben egytől egyig csodálatosan nézett ki. 
A közeli képeken belefeledkezhettem a delejes tekintetébe, szemem megpihentethettem csodálatos ajkain, tekintetemmel (is) ;-) végig simogathattam arisztokratikus állvonalát.  
Az egész alakos képeket elnézegetve állatfarmom (by rhea) kordában tartása igen nehezemre esett, a sokat emlegetett spontán orgazmus pedig sűrűn erőt vett rajtam. ;-) :D :P 
Van az interneten valaki, aki vette a fáradtságot, és összegyűjtötte a legszebb fotókat a promóció egyes helyszíneiről és azt becsomagolva, feltöltötte a világhálóra. 
Ez a valaki pedig nem más, mint a nagyszerű videószerkesztő robelied alias Ely. 
Ely egy másik kedves you tubos ismerősömmel, ANA-val együtt közösen szerkesztenek egy spanyol nyelvű blogot az éterben.
Néha benézek hozzájuk és megállapítom, hogy a föld "másik oldalán" is hasonlóak a rajongók. :D 
Ha te is kíváncsi vagy erre a blogra, vagy letöltenéd a képeket, akkor látogass el Ely és ANA, vagyis a Stray Girls oldalára. 

Nem lennék beanene, ha nem egy videóval zárnám a posztomat, méghozzá a témába vágóan. ;-)
Tekintsétek meg Martybet legújabb kiváló szerkesztését. 


beanene

1 megjegyzés:

  1. Hmmm amíg néztem a videót az jutott eszembe: Bye,bye Edward...de nem rossz értelemben de kikristályosodott ezzel a filmmel teljesen ,hogy akik csak mint EdwardTwilight-ra tekintettek Rá ,azok persze,hogy lekoccoltak.. múlt idő,mondom én aki imádom Edwardot Robwardot de öröm látni ahogy "felnő" ha lehet ilyet mondani egy ekkora legényemberre:-DD lehet az is hat ,hogy tegnap néztem meg a filmet,huh télleg jó,hogy elolvastam a könyvet mert látom más fórumokon az értetlenséget..azon az ominózus 22 két percen kívül (a pontos számadatot köszönöm Áginak És Beusnak) ;-))nekem tetszett pedig aztán nagyon távol áll a világomtól..Milyen vidám volt az interjúkon:-))meg olyan lelkes a tekintete atyaég:-)))Továbbra is tiéd a szívem csücske,vagy te vagy a szívem csücske:-DD
    ha kevéssé érthető voltam elnézést kérek:-)))) Jajj és nagyon jó videó anyám mindig eszembe jutott mennyi munkaóra és a precizitás amit kíván:-OO

    VálaszTörlés