2012. július 5., csütörtök

Bel Ami

Na szóval, akkor a mai naptól hivatalosan is megnézhető néhány moziban az a film, amire szerintem mindennél jobban vártatok mostanában, hisz több, mint két évvel ezelőtt ennek a filmnek köszönhetően sokunk álma válhatott valóra. :-) Ha csak távolról is, de szemeinket vethettük a mi kis drágánkra. 
Sok mindent megváltoztatott az a pár nap az életemben. Részben azt is ennek köszönhetem, hogy ma itt pötyöghetem be a soraimat ezen a blogon, amit ennek a félistennek szenteltünk. :)) 
Barátságokat kötöttem és vesztettem el azokban a napokban, így azt hiszem valahányszor ezt a filmet nézem majd, akkor sok minden jut eszembe életem végéig. :)) 
Ágival kedden este részesei lehettünk a premier előtti vetítésnek, ahogy azt az egyel lentebbi posztban olvashattátok. :) 
A vetítés előtt azon nevettünk, mi lenne, ha egyszer csak Rob megjelenne a teremben. :)) (Mert igen is megérdemeltük volna, hogy eljöjjön erre a vetítésre!) Tuti kihagyott volna a lélegzetünk. :D
Sajnos nem így történt. :( Nem volt szükségünk lélegeztető gépre és újraélesztésre sem, mert miután elfoglaltuk a helyünket a vetítőteremben, egy rövid bevezető után már indult is a mi DuRobunk csábítása a szélesvásznon. 
Azért mindig egy fenomenális élmény Robertünket ilyen méretekben látni, még akkor is, ha véleményem szerint nem ebben a filmben a legszebb a kis drága. 
Mivel nem tudom hányan vagytok, akik még nem részesedtetek eme csábításban, így nem részletezném a filmet. 
Egyet jegyzek csak meg. Kristin Scott Thomas csábításán, már ez előzetest nézve is napokig csak pihegni tudtam. 
A filmben meg jahaj... Számomra az a legerősebb jelenet. Ott olyan tökéletesen alakítja Rob a "gonosz" csábítót, hogy annak azt hiszem én sem tudnék ellenállni. :) 
Oh drága Rob! Mikor jössz el hozzám és csábítasz el élőben a gyönyörű szemeiddel, hangoddal, na meg persze a testeddel. :D 
Amíg erre várok addig sűrűn megnézem ezt: 


További kellemes napot mindenkinek ebben a forróságban. Azt hiszem én megyek és veszek egy hideg zuhanyt.. :P 

beanene



1 megjegyzés:

  1. Ide írom, mert a chatbe lehet, hogy addigra - mire elolvasnád - már nem lesz látható. Szóval, köszönöm a kedves szavakat Bea!!! :) Nagyon jó volt olvasni őket, és ígérem úgy lesz, ahogy kérted... sűrűbb látogatás stb. :D

    Puszi

    VálaszTörlés