2012. augusztus 8., szerda

Reneszánsz Rob

Lányok, emlékeztek még erre a képre?
Ugye, hogy ugye? Mindenféléket fel lehetett fedezni kedvencünk alkotásán.
Újra alkotott a drága, megint jótékonyságból. Akinek sok-sok pénze van, befektetheti. Jelenleg 1500 dolcsin áll a licit, de amikor elkezdtem a bejegyzést írni, még csak 1050 volt.
Nos, hát ez a kép az.
Amennyiben jól sikerült értenem, ez egy fehérre festett, fából készült Home Plate, (ami a baseballhoz tartozó izé, amin a mit-tudom-én-ki áll). Körülbelül 6 hete alkotta Rob, a projekt számára. A linken megtalálhatjátok a többi alkotást, amit licitre kínáltak.
Nos, én szóhoz sem jutottam, amikor megláttam a képet. Nem néztem ki Robból, hogy ilyet is tud rajzolni.
(twmmy)

8 megjegyzés:

  1. a címmel mindent elmondtál twmmy ;) Mondjuk, a lufija idején majdnem dobtam egy hátast, de ez még tetszik is

    VálaszTörlés
  2. No ezt hamisítani nem lenne egyszerű:-O egyedi,de tetszik ez jobban mint a lufnyi..
    fú kíváncsi lennék ha egy hozzáértő kielemezné mit szedne ki belőle.
    Hát az előző rajz is meg ez is...olyan kusza:-)))ő is ennyire az lenne?

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, elvont művészlélek és valószínű, hogy pirinyót kusza is :)
    A lufirajza olyan Dali-féle utózönge lehetett, a szerepe szövődményeként.
    Ez a mostani műve sokkal kidolgozottabb, nekem nagyon tetszik!
    Vajon Rob még mi mindent rejteget magában? Olyan értékes emberke! <3
    Köszi twmmy az infót!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ügyes a fiú... nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok,

    hát kíváncsi voltam az összes "remekmüre", ezért végig lapozgattam öket.
    Azt hiszem igazolja az elvárásokat, hogy Rob alkotása a legnépszerübb, már 2525 dollárnál tart a licit, utána messze lemaradva a "lila Gonzalez" kép követi 850 dollárral, a jelenlegi 3. helyezett 250 dolláros licitnél tart, sokan még a 100 dolláros határt sem érték el.
    Gratuláció a szervezöknek, hogy Robot újra rávették egy müalkotásra, remélem sok pénzt hoz nekik ez a tájkép.

    VálaszTörlés
  6. Hááát, szééépnek széép. De fel nem tenném a falamra. Bocsi Rob. :$

    VálaszTörlés
  7. na,végre láthatunk egy rajzot,amit rajznak lehet nevezni:)))az előző förmedvény után!
    a jótékonyságért nagy piros pont Robnak:)))

    VálaszTörlés
  8. Végignéztem az összes alkotást. Egy sem jobb az övénél, sőt. Elfogadnám Rob rajzát, ha valaki megfinanszírozná a 3000 dollárnál több licitet :) .

    VálaszTörlés