2013. április 5., péntek

Valcer Waltz-al


Imádom a Pénteket - Robinsont is ő segítette ki a bajból. 
De jó! Ma már máma van!
Ez a hét a WFE jegyében zajlik. Ma a Rob-Chris párossal keringőzünk.
Christoph ebben az évben megkapta a második Oscar szobrocskáját, megérdemelten!
 Mindkét "Oscaros" filmet a vérzivataros, fekete humor Nérója írta és rendezte. Talán már írtam, hogy Tarantinó fan vagyok. Tipikusan az a rendező, akit lehet utálni és imádni, de hidegen nem hagyja az embert. Uma-hoz hasonlóan Waltz is a kedvence lehet. Jé!  Robcinak is megvolt mind a kettő! :)
Szóval a fentebb említett padödőről keresgéltem képeket. A legeslegkedvesebbet mutatom meg elsőnek.
W. annyi ellenszenves figurát játszik, pedig csak egy doromboló kandúr Bandi :)
Éjszaka(i) pillangóként röpködtem képről képre és felfedeztem: annak ellenére, hogy fazonra nagy a difi, a gesztusaikban van azonosság. Gondoltam, csinálok egy kép párbajt W. és R. között. 
Íme a Pro és Kontra Képeskönyv.
Ha már párbaj, kezdjük így.


 



 
Díjazottak, Oscar VS Deszka
 
Kinek a pap, kinek a papné, kinek a szarka kinek a szajha.

 

És végül, a tojáshéjas szakasz:
Ja még a két Robinson is itt van:
 
Találtam még számtalan azonosságot, de egyelőre ennyit hoztam (a szerkesztővel megharcoltam rendesen)
A párbaj után édes a kibékülés, merthogy ...egyedül nem megy...egyedül nem megy....

Kellemes pénteket Mindenkinek!
 moncsi




6 megjegyzés:

  1. Ns oké, hogy péntek, de azért még van két napod, hogy megörvendeztess bennünket ilyen szösszenetekkel! Ha másért nem, ezért várom a következő két napot, amúgy felőlem maradhatna szombat vagy két hétig.

    VálaszTörlés
  2. moncsim!!! Erre már szavak sincsenek :) Csúcs vagy. <3

    VálaszTörlés
  3. Moncsi, köszi ezt a remek válogatást. Ilyen párbajosdi eszembe sem jutott volna. Nagyon tetszik, ahogy összepárosítottad őket. :)
    CW-tegyébként azóta kedvelem, mióta Berlinben olyan közvetlen volt a premieren és a sok-sok rajongó közt mi is kaptunk tőle autogrammot. :) Őt persze nem lökdöste odébb a kedves testőre. :/ Nem is volt neki.

    VálaszTörlés
  4. Húúú, de profi!!!!!! Ez a legeslegjobb poszt hosszú ideje számomra. Nagyon érdekes ez a visszatekintés.

    VálaszTörlés
  5. Moncsi! Erre már tényleg nincsenek is szavak! Már az ötlet is elképesztő, de hogy ezeket a képeket össze is terelgetted az ügyhöz, hát emelgetem a létező kalpagomat előtted! A pipás szívószálasnál meg azért bebizonyítottad, hogy még egy ilyen feladatba is bele tudod vinni az egyedülálló humorod. Elismerésem és hálás köszönet érte így szombat reggel!

    VálaszTörlés
  6. <3
    Azért nálam egyértelmű a párbaj győztese...
    Imádtam!

    VálaszTörlés