2013. december 11., szerda

Rob mulatságos vagy meghökkentő megszólalása

avagy idézet.
Kezdjük egy kedvenccel, ami se nem mulatságos, se nem meghökkentő, viszont óóóó, de milyen jó lenne találkozni vele így (fogadjunk, rá sem ismernék)
"Szerettem volna éttermekben zongorázni, valahol Dél-Franciaországban. Egyszer voltam arrafelé nyaralni, és egyik helyen láttam egy férfit, ahogy elnyűtt szmokingban játszott, a whisky-s pohár ott csücsült a zongoráján. Azt gondoltam, ez egy szuper dolog.Szóval, ami a Twiligh-al kapcsolatban történt velem, azt nem terveztem."

Na egy meghökkentős, gondolom  a hajával kapcsolatos kérdésre :)
"Néha egyszerűen csak kihúzom a  fejem a seggemből"


 Egy mókásnak tűnő, bár lehet, tényleg igaz....


Akarjátok, hogy fordítsam, vagy már mindenki tud ennyit angolul? Szerintem tudtok.
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése