2014. február 10., hétfő

Első pillantás

Hmmm. Nem tudom, mit láttam ma első pillantásra. Ja! Megvan. Tök sötétet. Valamikor az éjszaka közepén felébredtem, aztán meg nem tudtam visszaaludni. És lássatok, illetve halljatok csodát, olvasni sem volt türelmem. Így aztán forgolódtam, morgolódtam és lestem  a sötétet. Mert a csillagokat akkor sem láttam, ha voltak is. Az orromig még csak ellátok világosban, sötéten meg addig sem.
Szóval, ezt a látványt azért meglesném, ha lenne annyi pénzem...
 
Aztán reggel, amikor fel kellett volna kelni, na, akkor tudtam volna aludni. Most meg ebben a gyönyörű napsütésben sétálni lenne kedvem, ne itt ülni a billentyű előtt.
És akkor jöjjön, amit ma először találtam :) Robról.
Szép napot, szép hetet mindenkinek!
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése