2014. március 3., hétfő

Nem hallottam

az ébresztőt. Azt hiszem, cserélni kell az idegesítő hangzavart egy másik idegesítőre, mert ezt megszoktam már. Mivel nem nyitottam ki a szemem, addig, amíg a kávét az orrom alá nem dugták, így ezt láttam reggel legelőször
Aztán rutin következett, holmi farmkapálgatással és különféle Rob oldalakkal. Most tegnap vagy egész nap forró fürdőt vett a múlt heti fázásokat kárpótlandó és nem mozdult ki sehova, vagy abban a Torontóban senki nem ismeri fel civilben.
Aztán meg ugye most éjjel volt az Oscar. Azt az egyet tudom, hogy a Lupita nyert a Lawrence lánnyal szemben. Érdekes, még csak azt sem mondhatom, hogy valamilyen szinten is ismerném a Lawrence filmjeit, tevékenységét, riportjait ( láttam a HG első részét, meg azt a Napos oldalt), de soha nem értettem, mi a fene olyan jó benne.Nna, végül csak megnéztem a győzteseket. Aminek kimondottan örülök, és mélységesen egyetértek vele, az Cate Blanchett a Blue Jasmin-nal, női főszereplő győztes! Juppíííí! A pasikat nem tudom, a filmeket nem láttam. Ja, az megelégedéssel tölt el, hogy az American Hustle nem tarolt, az viszont nem, hogy a Gravitáció igen. Azért ennyira nem volt jó. A második űrállomás után már untam. Képileg, hangilag, történetileg. ELőre meg lehetett mondani, mi fog történni.
És ott volt Rob is az Oscaron, vitte legújabb követőjét is :)

A Jared Letonak nem valami fonott kontyot ígérgettek? Mégis kiengedett lobonccal járkált?
Nna, szép hetet, menjünk a dolgunkra :)
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése