2014. április 4., péntek

Rob és Christoph

Így április 4 alkalmából ma reggel holmi mozgalmi dalokat lapozgattam, és előbukkant az oldalsávban Koncz Zsuzsa. Valakinek megvan az Ezek a fiatalok című film? Szóval, mutattam pár dalt a leánygyermeknek, és köztük volt ez:
Nem bírtam megállni, hogy ne hozzam ide. Aztán eszembe jutott, hogy milyen véletlen, nekem is van Andrém.
Szóval és tettel: Waltz és Rob.
Waltzról találtam egy oldalt ott vannak képek róla . Tudtátok, hogy benne volt egy csomó folytatásos krimiben? Én nem. Most néztem meg az oldalát az ImdB-n... jobb későn, mint soha.
Robról nem kell ugye oldalakat mutatnom.
És akkor legyen egy kép kettőjükről együtt. illetve a nők azok nők, így aztán ott vannak mindenhol. De ez egy olyan kép, amit én még nem láttam.
A keresés azt eredményezte, hogy múlhatatlan szükségét érzem a film megnézésének.
-twmmy-

1 megjegyzés: