2014. május 24., szombat

Le Grand Journal 2014.05 20


Tudom, már mindenki elolvasta az RPL-en, de itt is helye van. Már csak azért is, mert ha később keresném, itt könnyebben megtalálom.


Antoine: A film egy dilis, vad road movie, ami az ausztrál sivatagban, a közeljövőben játszódik, szóval nem egy újabb Mad Max, ugye?
Guy: Oh, nem hiszem, hogy ez Mad Max lenne. Nem olyan camp?? kihívó mint a Mad Max. A Mad Max-ben van valami bizarr, a miénk hidegebb, sokkal ténylegesebb,

Antoine: Ez David Michod második filmje, ő rendezte az Animal Kingdom című nagyszerű filmet 2011-ben, amiben te is játszottál, Guy. És te Rob, azt a vicces megjegyzést tetted, hogy amikor láttad a filmet úgy érezted, az volt az első alkalom, hogy felnőttnként láttad magad.
Rob: Igen, nem tudom, mennyire igaz ez. De igen, tavaly... Valahogy nem tudom. Talán ez a leginkább felnőtt film amit valaha csináltam, kivéve a Cosmpolist, ami elég érett volt.

Antoine: Cosmopolis, amit Cronenberg rendezett, akivel újra dolgoztál idén, arról még beszélni fogunk.

Augustin: Meg kell említenünk Antoine, hogy ez egy igazi előadás, Rey karakterének szerepe, aki mentálisan fogyatékos, egy szószátyár érdekes gesztusokkal, aki úgy tűnik, mindig el van veszve. Nem éppen az a szerep, amit megszoktunk tőled, Robert Pattinson. Kihívás volt számodra mint színésznek?
Rob: Igen, ugyanakkor jó is volt. Nagyon szabad szerep volt. Nem volt sok megszorítás. Ezzel a szereppel azt csinálhattál amit csak akartál és a forgatókönyv is tökéletes volt, nem kellett csinálnom semmit.

Antoine: Guy, elmondanád mit jelent a Rover? Szerintem kettős jelentése van, a második értelme a filmből derül ki.
Guy: Nos, nem tudom, hogy el tudom-e magyarázni, hogy mi a rover (=kóborló, világjáró). Igazad van, van pár jelentése és az egyiket nem fogom elmondani, mert azzal túl sokat árulnék el. Van benne a keresés érzése és azzal a karakterrel akit én játszok – ő elvesztett szinte mindent az életében. Most egyfajta küldetésen van, próbálja ezt az egy dolgot véghezvinni. Nehéz történet, olyan valaki, aki elérte az út végét, a vándorlás végét.

Augustin: A történet az ausztrál sivatag közepén játszódik, ha jól értettem, a legnagyobb nehézséget a legyek jelentették, a forgatási körülmények elég bonyolultak voltak, igaz ez, Robert Pattinson?
Rob: Igen, egész hihetetlen volt. Soha nem gondoltam volna, hogy az ausztrál kalap amit vettem, még hasznos is lesz. Azt hittem, csak valami divat dolog volt. Lenyűgöző, hogy egy idő után hozzászoksz és akkor már béke van. Igazából elég szomorú.

Antoine: Guy, az ausztrál sivatagnak már nincs titka előtted, miután a Priscillában játszottál 1994-ben. Sikerült eltávolítanod magad Felicia szerepétől, vagy megtartottad a ruhákat a vörös szőnyegre?
Guy: Már nincsenek meg a ruhák. Nem hiszem, hogy rám jönnénk még, már nehezebb vagyok mint voltam, és végleg megváltam a tűsarkú cipőktől. Azt hiszem, most egy múzeumban vannak. Nagyszerű emlékeim vannak arról a filmről. Nem voltam itt, de azt hiszem, itt is beutatták 20 évvel ezelőtt.

Antoine: Azt mondják, Sebastian is itt van valahol a tömegben.
Sebastian: Nagy vendégeink vannak most, nem Kev Adams vagy Tomer Sisley, hanem Robert és Guy és találtam ma reggel egy Cannes-i családot, akiknek vagy egy saját hajvágó szalonjuk, itt van Lena, Yvonne nagynéni, az egész család itt van, és van egy kérdésük: Robert, egyedülálló vagy? És ha igen, felvennéd-e a kapcsolatot a családdal?
Rob: Huh, igen.

Antoine: Robert, gyakran megfordulsz a Croisette-n, és a versenyben is benne vagy a Cronenberg féle Maps to the Stars filmmel. Két évvel ezelőtt végigmentél a vörösszőnyegen, akkor is David Cronenberggel. Tudom, hogy nagy rajongója vagy Cannes-nak, hallottam, hogy már gyerekként megvettél minden dvd-t, amin a Cannes-i logó szerepelt, csak hogy dicsekedhess a barátaidnak. Igaz ez?
Rob: Igen, azt hittem, hogy ez majd lenyűgözi az embereket, de ez csak Franciaországban működik. De igen, ezzel próbálkoztam, hogy menő legyek a lányoknál.

Antoine: Szerepelsz David Cronenberg Maps to the Stars című filmjében is, amiben  Julianne Moore sofőrjét játszod. Tegnap ő volt a vendégünk és hagyott egy kis üzenetet a számodra.

Antoine: Guy, dolgoztál már olyan rendezőkkel mint Curtis Hanson, Christopher Nolan, Riddley Scott. David Cronenberg neve szerepel azok között a rendezők között akivel szeretnél dolgozni?
Guy: David Cronenberg, természetesen. Ha úgy gondolja, hogy jó lennék a szerepre – David nyilvánvalóan egy lenyűgöző rendező, olyan valaki, aki kitolja a határokat és érdekes területeket fedez fel, szóval mint színész, bármit is ajánljon, érdekesnek találnám. Ha esetleg egy ausztrált keres, akkor én benne vagyok.

Antoine: Robert, ha ezt össze tudnád hozni, az nagyon udvarias lenne részedről.

Guy: Robert, ha ezt elintézed David-del, találok neked egy barátnőt itt Cannes-ban.

(És igen szeretném tudni, mit válaszolt erre Rob!!!!)
-twmmy-



1 megjegyzés:

  1. köszi a fordítást. hát ez utolsó válaszára én is kíváncsi lennék :) :D

    VálaszTörlés