2014. augusztus 17., vasárnap

A haja

az a szexi...
Szóval, mentségül szolgáljon a jövő hét ilyenkorra már magunk mögött hagyott esküvő. Lányok, az emberem még mindig csak szétfele szedi a házat... közel vagyok az agyvérzéshez, de nem szabadultok meg tőlem könnyen :)
Nna. Szóval mára nem jutott fordítás. A transcript már kész, de 4 oldal... és festeni kell a kerítéselemeket. Meg palacsintát sütni. Meg a repkedőst fuvarozni. Meg pörölni az embörrel.
Így marad az instant Rob.


és amíg kerestem a videót, mit találtam! Ezt nem merem kirakni, csak a linket kapjátok... Majd leborultam a kanapéról - igaz csak fél fenékkel ülök, mert leéééééég a palacsinta. Na!
Golden, csinálsz új hajas képekből videót???
-twmmy-

1 megjegyzés:

  1. jelentem, majdnem leköptem a klaviatúrát és a család szerint indokolatlan röhögésbe fúltam :) kéne hajas videó igen, gondoltam már rá, de most lett újrapakolva a gépem és még nem úgy működik, ahogy kéne... de felvéstem a feladatot :)

    VálaszTörlés