2014. augusztus 15., péntek

*Frissítve* Igaziból is látták ám Robot Londonban!!!!

2014.08.15:
Ági és Laura, akik blogunk rendszeres látogatói és nem rendszeres kommentelői, csetelői! Voltak.
Minden további nélkül, itt a beszámolójuk. Képet majd még küldenek, nem teszek ki másikat.
2015.06.30:
Ezt az egy képet itt hagytam.
Nem, mégsem. Kérésükre, mivel nem értenek egyet az oldal kritizálós fanyalgós hangnemével, a beszámolójukat eltávolítottam (végre megtaláltam) a képekkel együtt.


Köszönjük, lányok helyett, ez van lányok.
-twmmy-

6 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy kitetted, remélem nem okoztam senkinek csalódást, ennyi tellett tőlem :) mindenkit puszilok és jó volt, hogy szorítottatok értünk, biztos vagyok benne, hogy ez is közrejátszott a szerencsémben!!! :) <3

    VálaszTörlés
  2. köszi agi! :) ez nagyon klassz volt és még elképzelni is nehéz, milyen lehetett megélni... legszívesebben idemásoltam volna egy fejezetet az írásodból, mert szó szerint ezt gondoltam én is (anélkül, hogy élőben megtapasztalhattam volna), de ez a fránya pub nem enged másolni... úgy kezdődik az a rész, hogy "Nem véletlen..." ... és még vagy tíz sor...
    Most meg úgy bazsalygok itt, mintha én is láttam volna, úgyhogy hidd el, klasszul átadtátok az élményt, még egyszer, köszi :)
    jutka

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok az élménybeszámolót! Jó lenne, ha láthatnánk néhány képecskét is, ami publikus! ja, és természetesen SÁRGA VAGYOK AZ IRIGYSÉGTŐL!!! :D de azért megérdemeltétek! ♥ :D

    VálaszTörlés
  4. Összesen kettő képem van, talán holnap sikerül megoldani, hogy felkerülhessen :) rajta vagyok!!!
    Jutka, meghat, hogy egyetértesz, hiszem, hogy így van :) legközelebb Te is jössz!!! :)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm szépen a beszámolót ági és laura!de jó,hogy el tudtatok menni londonba és szuper,hogy mind2en bejutottatok!:)))értékelem a jószándékú személyzet hozzáállását:)
    kicsit írigy vagyok,mert mikor utoljára ott voltam,Rob Kanadában forgatott:tehát nulla esélyem volt a találkozásra.

    VálaszTörlés
  6. Ági, Laura! Először is gratulálok, hogy már másodjára sikerült megszervezni és véghez vinni a Robbal való találkozást!
    :)Ügyesek vagytok!
    Köszi ezt a szemléletes beszámolót, nagyon jó volt olvasni (többször is). :)

    VálaszTörlés