2014. november 21., péntek

BD1 premier

kép lenne a téma.
Na, mégis idehotam a tegnap nálunk esti, amarra reggeli képet. Ennél a néninél reggelizett.
Már csak azért is hoztam, mert a Whoopy Goldbergre emlékeztet a arca a nőnek ezen a képen. :)
Amúgy meg BD preimerről. Nem kép, és nem BD1 . Lázadó hangulatban vagyok.


Nna, gyürkőzzünk neki a hét utolsó hivatalos munkanapjának. Amíg vissza nem hozzák a szombati munkarendet is. Meg amúgy is, a házvezetés az nem számít sehol. Mármint  a férfiak szerint. Az természetes velejárója a női létnek...  Szerintem nem... Kellett nekik hagyni az emancipációt. Most aztán használjuk a fejünket gondolkodásra is, nem csak az ő perfekt kiszolgálásuk a célunk. Ja, ugye látszik, hogy tegnap este összerúgtam újfent a port a férfinéppel, holmi "esetleg elmosogathatnátok, ha már beteg vagyok" ügyben.
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése