2014. november 17., hétfő

Ki tudtátok

nyitni a szemeteket? Mi úgy elaludtunk, mint a sicc!
És ezzel találkoztam :)
Mivel már annyira régen volt a forgatás, igazán kíváncsi vagyok, miért ülnek ennyit egy-egy filmen? Ja a Sivatag királynőjével kapcsolatban is megjelent egy csirip, de csak annyit tudtam kihámozni belőle, hogy elvileg újabb tesztvetítés lesz. 
Ez a tesztvetítés dolog roppant érdekes, mert nem sokat hallunk róla, de a Sivatagnak már volt egy valamikor nyáron. Akkor áradoztak róla, azt erre közel 4 hónapig újravágták... Hááát. Na. Remélhetőleg egyszer meglássuk.
Tegnap találtam egy Roman Polanski filmet. Bitter Moon  acíme. És a Hugh Grant játszik benne. a Kristin Scott Thomassal. Miért nem ismertem én ezt a filmet eddig?
Szép hetet mindenkinek
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése