2014. november 3., hétfő

Torontó-Rob-és a nő

Jah, hát, hiába, na. Nekem még nem nyerte meg a tetszésemet ez a leány. Annyira próbálja magyarázni a mély értelmet a szövegeibe, meg a videóiba, hogy az nekem egy kicsit sok. Mi a fene mély értelem van abban, hogy "én jobban tudok veled b*szni, mint ö"?
Na. Amúgy a képektől sem vagyok elragadtatva. Robunknak igen sikerült fizikailag átalakulnia. Mint egy negyvenes évei végét taposó homi, aki kapott egy-két jobb, de gyűrött göncöt. Addig amíg rongyos pólót hordott, nem volt vele bajom, de egy inget tessenek rendesen hordani. Phü.

Ja. HÍR Van. Sajnos nem jó.

Leállították az Idol's eye forgatását. Állítólag nem kapták meg a utolsó pénzeket rá. Ez van.

Képek az RPL-en.

Megpróbáltam egy normálisabban kinézőt kiválasztani.
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése