2015. január 7., szerda

People's Choice Awards

Ez is egy olyan valami, amiről Rob nélkül nem tudnék. Szerintem vagyunk ezzel így páran. Most sem jutott volna eszembe, ha a segédlet nem erre mutatna. Ezek a filmesek ilyenkor januárban nem is dolgoznak? Egyik díjátadó a másik után... Nem győznek bulizni.
Megnéztem az idei "felhozatalt". Mivel Rob nélkül nem vagyok motivált, szavazni nem szavaztam. Úgyis bunda az egész. Viszont az meglepett, hogy Zekét jelölték :)
Keressünk egy képet :)
2009  a Sikítás díját kapta. Arra lusta vagyok, hogy megkeressem, együtt kapták-e valamennyien. De szerintem igen. Igen, a Twilight gyűjtötte be a díjat, ezek közül:

Viszont a díjakat Taylor vette át, tehát Robról nincs képünk. 
Visszanéztem az RPL-t, szomorú, hogy a képek időközben törlődtek. 

Viszont találtam egy riportot, amit még nem hallottam, ha igaz:


hallgassuk a hangját, majd lesz hozá más is.

-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése