2015. január 5., hétfő

Tegnap

eszembe jutott, hogy amikor a blog indult, én ígértem valamit. És ugye, ha ígérgetünk, illene megtartani is.
Ezért aztán Twilightot nem néztem, hanem az audiokommentárral vacakoltam. És egész éjjel, na jó, csak amikor már olyan éhes voltam, hogy nem bírtam fél öt után visszaaludni, azon gondolkodtam, Edwardnak milyen táska van a kezében, amikor a növényházlátogatni mennek.
Tehát felkeltem, kávéztam, kapálgattam a farmon és megkerestem a képet.
Én valamiféle rendes aktatáskát vizionáltam. Ebből is látszik, hiába néztem meg a filmet már milliószor, a részletek elkerülik a figyelmemet. Főleg, ha Edward jelen van :)
Itt a kép:

Nem aktatáska :)
És amíg kerestem, találtam egy szerkesztést is. Ezt meg muszáj megmutatnom.

Tényleg!!! Vacakoljak az audiokometárral? Mert kerestem, de nem találtam a teljes fordítást fent a neten. Sőt, transcriptet sem, úgyhogy most angolból-németből vegyesen szedjük össze :) Ha esetleg valakinek mégis megvan, akkor linkelje már be, legyen kedves, ne dolgozzunk feleslegesen :)

Szép hetet, bár, hogy mi szép lesz benne, nem tudom. Itt kukksötét és hideg van.
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése