2015. február 8., vasárnap

Hogy hangulatban

maradjunk, a mai tátott szájú Robhoz Life forgatási képet hoztam. Mivel a tátott száj okát szerencsére nem specifikálták , így tetszőleges a tátika kiváltó oka. Álmoskás:) (Itt láttam meg a madarakat, mindjárt össze-vissza gépeltem!)


Tegnap este volt a sajtóvetítése a filmnek. A sajtósok nem fértek be egy vetítésre, ha igaz, ma lesz a második. Embargó van, de egy-két tvít így is született.
Az egyiken kimentem az agyamból, hogyaszongye egy jó James Dean bipoic. De ez nem James Deanról szól!!! Tudtam, hogy ez lesz a vége annak, hogy a "hűdenagy" James Dean halálának az évfordulóját belekeverik. Most majd mindenki a DeHaan-t fogja kiemelni. Rob meg max mellékszereplőként lesz megemlítve. Pedig eredetileg a Dennis filmje lenne. Egye meg a fene, hogy változtattak az alapkoncepción. Nekem már akkor fura volt, amikor a rendező a DeHaan-ról áradozott, Robról meg azt mondta, hogy igyekszik. Na!
Olyan szép madarak jöttek enni! Valaki tudja, mik ezek?

Ki kellett nagyítsam, mert egyrészt ablakon keresztül van, másrészt amikor a kezembe vettem a gépet, még 3 ült az enninél, kettő körben röpködött, és ahogy megmozdultam a többiek elreppentek...
Azóta várom őket, de úgy tűnik, ideges népség, mert nem jönnek.
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése