2015. március 5., csütörtök

Úgy tűnik, nem csak én írtam felháborodott

levelet gugliéknak. Visszakoztak a felnőtt tartalmak megjelenítésével kapcsolatban. Egy dolgot viszont meg kell tennem. Holnaptól bekapcsolom a Felnőtt tartalomra figyelmeztető lükeséget itt és a fordításokon. Bevallom, könnyebb a bloggert kezelni, mint a wordpress-t, én örülök a döntésnek.
Rheám!!!! Megmenekültünk a szexis képek felkutatásától és cseréjétől. A másik feladat, hogy visszapótoljuk az idők során a bitek világából kitűnt képeket, marad!

Más.

Rájöttem valamire. Rob azért választotta cofit, hogy továbbra is élvezhesse a cirkuszt az életében, ami már éppen kezdett mérséklődni. Viszont egyre kevesebb képen van egyedül. Kénytelen leszek vagdosni. Lol, mint a régi "szép" időkben.  Cofi rendesen kihuzakodott már, van pénzz, nem a papájától kell kölcsönkérnie. Rob, nem vennél nekem is egy pár holmit? Olcsóbban megúsznád!

imagebam.com
Többi kép és videó a RPL-n.
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése