2015. április 8., szerda

Mennyi

hibát fedeztek fel egyesek a Twilightban?
Ezt a videót már jó régen elraktároztam, és most találtam meg... Ami késik, nem múlik.
De: előbb Golden által kért pislogásra: semmi különöset nem írnak a cikkben. Assayas fejtegeti, hogy most először próbált Amerikában dolgozni, de az esetből okkulva, azt gondolja, az életben nem fog többé próbálkozni ezzel. Nem kedveli, ha beleszólnak a munkájába, az meg egyszerűen felháborító, hogy a finanszírozó cég akkor száll kia  buliból, amikor már ott van az előkészített helyszínen mindenki.
Az én megjegyzésem: még az, hogy a két Robert nem csinálta meg a filmet. De az a sok szegényebb színész, akik leszerződtek erre a munkára és elmulasztottak emiatt egy megvalósuló projektet... na, azokat sajnálom. Mivel én még minidg nem tudom elképzelni RP-t a szerepben, nekem annyira ne probléma, hogy elmarad.

És akkor a mai téma:
fordítás: na, hol is?
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése