2015. április 26., vasárnap

Nna

Tegnap este 9-ig vártam a képeket. Hát nem akkor hozták, amikor már aludtam?
Felkarikázott orrú arájával - többek szerint feleségével- sétált Venice-ben. Azon lassan túllépek, hogy ezt a nőt választotta. Azon viszont képtelen vagyok, hogy karikás orrú a cofi. Cofi? Fenét. Toldott hajú cofi. Mi a bánatért kell a karika az orrába hétköznap? Ja, az identitását hangsúlyozza. Ebben a világban lassan túlsúlyba kerülnek azok, akik mindenért népcsoport megkülönböztetést kiabálnak. Tudják, mit? Én meg azt tartom a fehérek elleni hangsúlyozott fellépésnek, hogy nem lehet egy megveszekedett népcsoportot sem a nevén nevezni. Akadémiai módon kell körülírni őket, de az ő szájukat a fehér az szinte szitokszóként hagyja el. Nna. Kidühöngtem magam. Képek a sétálásról és fagyizásról a szokott helyen

imagebam.com
Első látásra azt hittem, dollár jelek vannak a pólóján :) A papi után fut vajon?
-twmmy-
-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése