2015. június 21., vasárnap

Ez a mai nap

egy konyhakatasztrófa volt...
Ami tudott, kiesett a kezemből - ami nem, azt meg sem fogtam. Ráadásul beterítettem minden létező felületet ribizlidzsamával, merthogy ügyesen belevarázsoltam másodjára (előszörre eleve szétborítottam) a szűrőpelenkába a dzsadzsát, aztán megcsavartam, mondván igyekezzen már, na! Erre fogta magát, szétrepedt, és tará, mindenhol lett belőle. Majd a leves futott szét az egész tűzhelyen, aztán a csirkemell köpött szemközt - még jó, hogy van szemüvegem. Még Rob sem volt ennyire ügyetlen, mint én, pedig sem  Tyler, sem  Eddie nem volt szakács-palánta:)



 Közben az eső szórakoztatott azzal, hogy hol esett, hol nem. Ennek megfelelően ki-be igazgattam a lábon álló borulékony ruhaszárítót. Viszont szép szivárványt kaptunk estére :)

Nna, vége a hétvégének, meg a hosszú napoknak. Innen megint rövidülni fognak.
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése