2015. június 16., kedd

Rob és a mellkasszőrzet egy őskövület riportban


I: ...that Entertainment Weekly cover from a little while back. What did you think of it?
RP: Everybody asking about that. I mean, you know, I guess, fine, I couldn't care less, honestly. It's only out for a week. They say it was this big like trauma that is, Jesus do I look that bad?
I: What did you think there was so much trauma?
RP: I don't know! So weird. It's really strange, even EW were like we're so sorry. I was like, thanks a lot, thank you very much.
I: I heard there were some little girls online that were maybe scared of your chesthair?
RP: I know, yeah I think that's hilarious, I didn't even realize that was, yeah, someone told me about that as well. I don't even have a hairy chest. Just like, you know, early pubes.
I: So are you signed for all the movies in the seires, or?
RP: Yeah, yeah, yeah.
I: Ah-hah.
RP: – in the second one. So I'm hardly in it, but yeah, I'm kinda excited.
I: And you've read the last one, the one that's just come out?
RP: I haven't read it. SM actually just sent me one the other day, because I said I haven't read it yet, so she sent me. So I should probably read it.
I: I heard there was a scene in it where vampires deliver a baby by like eating the baby out of the stomach?
RP: I know, I don't understand how she got(???)? I mean it's suddenly gets an R rated movie the night before.
I: There will be at least something to look forward to, right?
RP: Yeah, definitely.

I: …az az Entertainment Weekly címlap nem régről. Mit gondoltál róla?
RP: Mindenki arról kérdez. Úgy értem, tudod, gondolom oké. Igazából nem is érdekelhetne kevésbé. Azt mondják, micsoda nagy trauma lehetett, mire én, Jézusom, ennyire rosszul nézek ki?
I: Szerinted mi volt benne a trauma?
RP: Nem tudom! Annyira furcsa. Tényleg furcsa, még az EW is azt mondta, hogy sajnálják. Mire én, oké, köszi, nagyon köszönöm.
I: Azt hallottam, hogy volt néhány kislány az interneten, akik megijedtek a szőrös mellkasodtól.
RP: Igen, szerintem ez nagyon vicces, nem is tudtam, igen, valaki ezt is mondta. Pedig nem is szőrös a mellkasom. Tudod, csak olyan pár szőrszál.
I: Szóval a sorozat összes filmjében benne leszel?
RP: Igen, igen, igen.
I: Ah-hah-
RP: A másodikból az én részeimet már fel is vettük (azt hiszem valami ilyesmit mond). Alig vagyok benne, de igen, izgatottan várom.
I: És olvastad az utolsó könyvet, azt ami most jelent meg?
RP: Nem olvastam. Stephenie M nemrég küldött egy példányt, mert azt mondtam, hogy nem olvastam, ezért küldött egyet. Gondolom most már illene elolvasnom.
I: Azt hallottam, hogy van benne egy olyan jelenet, ahol a vámpírok a világra hoznak egy babát úgy, hogy kirágják a hasból?
RP: Igen, nem értem, ez honnan jött. Hirtelen R-es besorolású lesz a film.
I: Legalább lesz mit várni, igaz?

RP: Igen, mindenképp.

-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése