2015. július 18., szombat

Akkor most hideg,

vagy meleg volt Manchesterben? Anyuka ujjatlanban, gyereke nyakig sapkában. Nos, nem csoda, hogy az angol kölyköknek mindig nedves az orruk. Nem tudnak öltözni az időjáráshoz :)


imagebam.com

                                                       Többi képek a szokott helyen

Kicsikét elvesztem, belefáradtam a lakás, ház keresésbe. Meg megzavarodott az erő körülöttünk. Teljes koncepcióváltás, lehet, sikerült első fiammal végletesen összeveszni, de tudjátok mit? Lefütyülöm (most), mert ha a bajban levő húga mellett nem tud kiállni, illetve ha a felesége rám orrolt meg(okkal-ok nélkül, mindkettő igaz), és a lányomon állt bosszút, hát akkor ez van. 

Azért nem bánnám, ha kedvencünk tudna adni, mondjuk vagy 40 milkát :). Mert így csak egy ici-pici garzont vettünk, hogy a leánynak legyen hova menni aludni, és ne kerüljön havonta horribilis pénzbe.


Ja, Tom és Sienna. A Gossipcop 100%-osnak ítéli a hírt. Én meg nem vagyok meglepve. Meglepve akkor voltam, amikor Tom összeállt Siennával. Okom nem volt rá, mert nem jártam utána a két delikvensnek, csak úgy. Aztán olvastam Siennáról hideget-meleget. De nem ők az első pár, akik szétmennek. 

Ezek után remélem, kedvencünk is marad eljegyezve jó sokáig, és később megjön az esze. Mondjátok, miét is nem volt Manchesterben kezdettől fogva? Elvégre munka után lehettek volna együtt. Ugye, mi hétköznapi emberek is megyünk dolgozni, aztán este(vagy amikor idő adódik) együtt vagyunk. Vagy a "kreativitás" nem engedi, hogy a másik a közelben zavarogjon? Megeszi a fene...
-twmmy-



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése