2016. február 29., hétfő

Születésnapom alkalmából :)

annak idején ez elkerülte a figyelmemet, vagy csak láttam, de nem foglalkoztam vele :)



2011-ben egy kis előzetes a BD2-ből 'ellen' módra.

And now Ellen DeGeneres presents a scene that will possibly be in Twilight BD Part 2 but probably not. But maybe. But, I doubt it. Anyway, watch this.

Esme: Thanks you all for coming to this anniversary party of Bella and Edward. I can’t believe they’ve already been married a year!
Carlisle: I just know they’re going to be happy forever and ever and ever and ever and ever and ever and ever…
Jasper: Because we’re vampires!
Bella: That is right and nothing will ever get in our way.
Ellen: Hello Edward!
Edward: Linda!
Bella: Who’s Linda?
Ellen: What do you mean who’s Linda? She doesn’t know who I am, you haven’t told about me? What?
Edward: No, but I, I…
Ellen: I was the first woman he ever loved.
Alice: That’s, that’s impossible. It’s not possible.
Ellen: Oh is it? Well I have the bruises to prove it!
Emmet: That’s just ---- (?)
Ellen: Hey! You’re right, but don’t interrupt me. Hey, don’t I know you, didn’t I see you at a Taylor Swift concert? What, are you trying to imprint her? I’ll never forget the day we imprinted.
Edward: Ahh. That’s not
Ellen: Shhhh! Don’t worry. I’m not on Team Edward anymore or Team Jacob, I’m on a completely diffierent team.
Rose: Hmm, hey! Hey!
Ellen: Hey!
Rose: Yeah, then why are you here?
Ellen: Oh, I brought an anniversary gift. Oh, presen------(?) – come here! I told you we weren’t dressing up. I said nevermind, we’re not dressing up. Anyway, I got you a gift. ’What to expect when you’re expecting a demon baby’. You’re welcome, good luck with that. I’m sorry I disturbed all of you and now you can go back to looking beautiful and looking pouting. And I’ll see you in BD part 3, where they won’t paint out your buttcrack. Come on Presentphantom.




És most Ellen DeGeneres bemutat egy jelenetet, ami valószínűleg benne lesz a Twilight Breaking Dawn második részében, de lehet, hogy mégsem. Vagy talán igen. De, inkább mégsem. Akárhogy is, itt van.

Esme: Köszönjük mindenkinek, hogy eljöttetek Bella és Edward évforduló partijára. El se hiszem, hogy már egy éve együtt vannak!
Carlisle: Én csak azt tudom, hogy boldogok lesznek örökkön örökké… és örökké és örökké és örökké és örökké és örökké…
Jasper: Mert vámpírok vagyunk!
Bella: Ez igaz és soha semmi nem fog az utunkba állni.
Ellen: Helló Edward!
Edward: Linda?
Bella: Ki az a Linda?
Ellen: Mit értesz azalatt, hogy ki a a Linda? Nem tudja, hogy ki vagyok, nem beszéltél rólam? Mi?
Edward: Nem, de én, én…
Ellen: Én voltam az első nő, akit szeretett.
Alice: Ez, ez lehetetlen. Nem lehetséges.
Ellen: Tényleg nem? Nos, be tudom mutatni a zúzódásokat bizonyítékként!
Emmet: Ez egyszerűen (persze nem értettem, hogy mi van)
Ellen: Hé! Igazad van, de ne szakíts félbe. Hello, nem ismerlek én téged, nem láttalak a Taylor Swift koncerten? Mi, csak nem próbálsz imprintelni? (Edwardhoz) Soha nem felejtem el azt a napot amikor mi imprinteltünk.
Edward: Ahh. Az nem…
Ellen: Shhhh! Ne aggódj. Már nem vagyok Team Edward, sőt Team Jacob sem. Egy teljesen más team-ben vagyok.
Rose: Hé! Hello!
Ellen: Hello!
Rose: Akkor mit is csinálsz itt?

Ellen: Oh, hoztam egy évfordulós ajándékot. Gyere elő bemutatós! Mondtam, hogy nem ötözünk be. Azt mondtam, hogy hagyjad, mert nem öltözünk be. Mindegy, itt az ajándék. ’Mit várhatunk ha egy démon babát várunk?’ Nagyon szívesen és sok szerencsét hozzá. Bocs a zavarásért és most mindannyian visszatérhettek ahhoz, hogy szépek vagytok és duzzogtok. És majd találkozunk a Breaking Dawn Harmadik részében, ahol nem takarják ki a hátsó feleteket. Gyere, Ajánékfantom .

-twmmy-


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése