2017. március 18., szombat

Lost City New York



Rob része 4:36-tól

I: I’ll start by asking you – how did you start on the project and did James approach you with the role?
RP: I’ve always loved James, I’ve been trying to do stuff with him for probably 10 years. I think since the first Twilight he was my first go to guy who I wanted to work with. We tried to do two other projects before this and I’ve been attached to this forever. It’s been two different …. of the cast, scripts being totally different, I was basically the only person originally involved. But yeah, James is my favourite.
I: What attracted you to the story alltogether?
RP: Embarrassinlgy, first and foremost it was James. I knew him shooting something outside of New York, especially in the jungle and shooting with Darius as well, I could just see it’s gonna be insanely beautiful, so I was thinking about it in a quite selfish way, I was just going like, don’t really care what the part is that much, I know it’s gonna be good. So yeah, that’s kind of how I was approaching it. It’s so rare to shoot something so fully on location as well, I mean, the middle of nowhere in Colombia and we were there for two months, it was incredible.
I: And finally, we’re here at the New York Film Festival, what excites you about bringing this film to New York audiences in particular?
RP: I’m excited about anyone seeing it at the moment, I think, seeing the reception that James gets here as well, I guess he’s very much a New Yorker, like people are eating out of his hands, it’s insane, but yeah, it’s a great festival, I always wanted to come here with anything, so I’m excited.
I: Thank you for speaking with us.
I: Azzal kezdeném, hogy hogyan kezdted ezt a projektet, és hogy James volt-e az, aki megkeresett a szereppel?
RP: Mindig is szerettem Jamest, már legalább 10 éve szerettem volna csinálni vele valamit. Szerintem már az első Twilight óta ő volt az az ember, akivel dolgozni akartam. Próbáltunk két másik projektet összehozni korábban, ehhez pedig már az elejétől fogva kapcsolódtam. Azóta volt két különböző szereposztás, különböző forgatókönyvek, tulajdonképpen én voltam az egyetlen, aki az elejétől fogva be volt vonva. De igen, James a kedvencem.
I: Mi vonzott a történethez?
RP: Kissé kínos, de mindenekelőtt James. Tudtam, hogy valahol New Yorkon kívül fog forgatni, ráadásul egy dzsungelban, és az, hogy Dariusszal forgatunk, tudtam, hogy elképesztően gyönyörű lesz, szóval elég önző módon gondoltam az egészre, az, hogy mi a szerep, annyira nem is számított, tudtam, hogy jó lesz. Szóval igen, így közelítettem meg. Nagyon ritka, hogy ennyire sokat helyszínen forgassunk, a semmi közepén voltunk Columbiában, ott voltunk két hónapon keresztül, elképesztő volt.
I: És végül, itt vagyunk a New York Film Fesztiválon, mi izgat abban, hogy most a New York-i közönségnek hozhatod a filmet?
RP: Igazából izgat, hogy egyáltalán bárki lássa a filmet. De látva, hogy James is milyen fogadtatásban részesül, ő egy igazi New Yorker, szinte a kezéből esznek, őrületes. De igen, ez egy nagyszerű fesztivál, mindig is szerettem volna hozni ide valamit, izgatott vagyok.

I: Köszönöm, hogy beszéltél velünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése