2018. április 22., vasárnap

A Föld napja 2018


Robert Pattinson has some cute competition from Turtle Conservancy on Vimeo.

Earth Day 2018 – Turtles
Hi, I’m Rob Pattinson. Strawberry? As a previous owner of the sexiest man alive I understand the benefits of being adorable(?). But nowadays I’m facing stiff competition from these little guys. Turtles and tortoises(?) are some of the most endangered creatures on the planet. Many of these species, it’s the(/our) last chance to save them before they disappear from existence. Celebrate Earth Day by joining a Turtle Conservancy in protecting wildlife. I’m Rob Pattinson and please do me a personal favour and go to trutleconservancy.org. Thank you.


Hello, Rob Pattinson vagyok. Eper? Mint egy előző legszexisebb élő férfi (hahh, ezt biztos le lehet írni értelemesen is), értem az előnyeit annak, ha valaki cuki. De mostanában kemény versenybe kerültem ezek miatt a kis srácok miatt. Teknősbékák és teknősök (Turtle-k vízben élő teknősök, tortoise-k a szárazföldi teknősök) az egyik legveszélyeztetett fajok egyike. Sok fajtájuknál ez az utolsó lehetőség, hogy megmenthessük őket, mielőtt eltűnnek. Ünnepeld a Világ Napját azzal, hogy csatlakozol a Turtle Conservancy-hoz megvédeni a vadvilágot. Rob Pattinson vagyok és kérlek tégy nekem egy személyes szívességet és látogass el a trutleconservancy.org-ra. Köszönöm.

-twmmy és Patti-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése