2011. február 18., péntek

Rob képek kicsit másképpen

Tudjátok, hogy imádok alkotni a photoshoppal, és így minden szerkesztett képet nagy érdeklődéssel nézegetek, ha rábukkanok valahol a világhálón. Most néhány gyönyörűséges darabot adok nektek instant drogként. :-)
Amúgy nem győzök csodálkozni milyen kis találékonyak és tehetségesek a  rajongók. :-) Nagy sok jó fanart munka születik. :-)
Szóval bóduljatok be ettől az összeállítástól. Legyen szép estétek. :-) Legyenek Robbal teli álmaitok. :-)
Rákattintani, nagyítani KÖTELEZŐ! :P XDD De kössétek fel a bugyitokat! XDDD





forrásom a Tumblr :-)
beanene

6 megjegyzés:

  1. hopsz...túl mohó votlam és nem olvastam el az utasítást a bugyi felkötésről..:P:$
    ezek gyönyörűségesek*.* jobbak mint amiket én linkeltem chatbe..:D

    VálaszTörlés
  2. Piszok jó dolgokat tudnak csinálni,egyik-másiktól bezony leszalad a bugyiXD eleve az alap is 100%-os aztán még amit hozzátesznek..jah meg ezek a kékeszöld szemek jajjj szexuálragadozóXDD

    VálaszTörlés
  3. ez tetszik :D :D sexuálragadozó..xD

    VálaszTörlés
  4. Ha csak egyszer....csak egyetlen egyszer .... az én kezem lehetne ott, ahol az a kéz van... Amúgy az Robé?

    VálaszTörlés
  5. twmmy szerintem az ővé.... így amíg te a pofijára fened a fogad... - amihez hozzá kell tennem, hogy imádom ha borostás :D - Addig én arra a kézre vágyok és az érintéseire. Jajj nekem, elképzeltem ahogy hozzám ér!!!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek ezek a képek! :)
    A szépből még szebbek lettek. Jajj, azok a tengerkék szemek... ha egyszer belemerülhetnék... face to face...

    VálaszTörlés