2013. január 27., vasárnap

Bite me!! Bite my self!! Bite my lips!!

Megint egy olyan téma, amihez ezer meg ezer fotót, gif-et, videót lehet találni.
Az életben nem foglalkoztam egyetlen híres emberrel ennyit, mint ezzel a csillagszemű egyeddel. Pedig, mint tudjátok, gyakorlott rajongó vagyok, immáron 1968 óta, mióta először kéretődztem ki óráról azért, hogy Radio NoviSad-ot hallgassak a suli mellékhelyiségében, egy bizonyos Tom Jones miatt.
Szóval, megpróbálok féket tenni beszélhetnékemre, írhatnékomra. Mondhatjátok, eridjek, azt írjak valami mááást. A máshoz szervesen hozzátartozik ez a szájharapdálás.
Csak arra akartam kitérni, - hogy visszatérjek az eredeti témához - hogy senki szájával, kezével, orrával, fülével, lábával nem foglalkoztam annyit, mint Rob említett alkatrészeivel. Igaz, a technika sem tartott soha itt, így az előző rajongott egyedekről maximum újságcikk volt és néha tv riport. De, nem volt számítógép, majd amikor már az is volt, baromira nem érdekelt, hogy mi mindent lehet vele csinálni. Ehhez kellett Ő. Most már bezzeg tudom, mi mindenre lehet használni az internetet, és hogy kell felkutatni az éppen terítéken levő témához a megfelelő dolgokat. Jelzem, nem lövök el minden lehetőséget, hosszú az év, ez a téma előjön még szerintem. Már csak azért is, mert az emlékeim között nincs még egy ilyen pasi, aki ennyire szexi módon tudja harapdálni a szája szélét, és mindemellett különleges értelemmel megtölteni a 'Harapj meg!' felszólítást.
imagebam.com
az elmaradhatatlan kis gyűjtemény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése