2014. október 5., vasárnap

Ismét New Yorkban

Ma reggelre kiderült, hogy Rob ismét New Yorkban tartózkodik. Tegnap este egy bárban szórakozott az Eden című film party-ján. ( forrás )

A friss hír után jöjjön egy kis visszatekintés a szokott módon.
Ma olyan képekből kellene válogatnom, amely egy-egy TV műsor stúdióján kívül készült. Abban viszont nincs túl sok érdekes, hogy Rob a rajongók előtt bevonul vagy éppen autogrammot oszt (kivéve, ha mi is ott állnánk a tömegben :D ). Az elmúlt években számos Tv műsorba hívták meg, ezekből választottam ki néhányat.


2012.november 15-én a madridi televízióban szerepelt
 a WFE promója kapcsán.
2011. április - Today Show
Végre egy kép, ami a studión kívül készült.
Az emlékezetes Jimmy Fallon show 2010 márciusában
Kerestem a videót is, de sajnos nem találtam. Helyette viszont ráleltem a 2011-es MTV Movie Awards reklámjára.  Ki emlékszik rá? :D

 
Ezzel kívánok jó pihenést mára.
 
Ági

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése