2014. október 4., szombat

Kedvenc kép vagy alkotás...

Nahát! Engem meg itthon hagytak a lányok. :(
Így hát két napig én hozom nektek a híreket, vagyis csak hoznám, ha volna. Azok hiányában marad a szokásos „instant”.
Vagyis hát mégiscsak van egy kis hírecske, miszerint kedvencünket tegnap a LAX repülőtéren látták (képek itt találhatók).
A mai  „előírás” szerinti adagot pedig kedvenc rajongói alkotásokból válogattam össze.
Először néhány régebbi háttérképet választottam, amikre talán már nem is emlékeztek, de olyan szépek, és számomra emlékezetesek is, hogy érdemes felidézni őket.

A 2008-as Twilight promo során készített fotósorozat képeiből
Mai napig nagy kedvencem a 2009-es Vanity Fair fotósorozat
és ez a gyönyörű háttérkép
2010.március 1.-Today Show.
 
Ráadásként hoztam egy szépen átszínezett fotót, amely mégjobban
 kiemeli Rob arcának szépségét és gyönyörű szemeit.
 
Végül pedig idekívánkozik egy kép, ami a 2012-ben készült fotósorozat egyik darabja, s a héten jelent meg végre tagmentesen és egy kicsit nagyobb méretben.

Szép szombatot mindenkinek!

Ági

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése