2015. január 15., csütörtök

Felhívom szíves figyelmemet, hogy

a  hangulatom jelentésnek reggel tízig az asztalomon kell lennie! Aki elmulasztja - jelen esetben én - az büntiből megnéz valamilyen rap videót.
Szabad esetleg válogatni?
Nna.
Így érzem magam, pedig igazán nics semmi okom rá. Legfeljebb holmi munka, ami összecsap a fejem felett így januárban.
Robunk ma este szerintem megy megnézni a nőszemély fellépését, valami gálán fog lejteni és búgni, emiatt mentek vissza Londonba.
Hát, én már karácsony előtt elmentem volna a Maldívra, mert abból egy hét nem elég - nekem.
Akarjátok a tegnapi elterülök a székben képet? Ha igen, ha nem, akkor is kapjátok. Megint nem akart képet készíteni a rajongóval, ezért az bosszúból mégis leképezte, levideózta őket. Megérdemelték - hihi.
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése